Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2012 15:00 - Трябва ли да се знаят семейните заплати?
Автор: protein Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4511 Коментари: 15 Гласове:
5

Последна промяна: 22.10.2012 18:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изпаднахме в конфликт с една позната дали трябва мъжът и жената в едно семейство да знаят точно колко пари получават.



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Моите доходи никой не ги знае:) Даже ...
19.10.2012 15:15
Моите доходи никой не ги знае:) Даже и аз...стигат ми и ми остават $$$!
Виж тези, които ми остават непохарчени, никой не знае колко са, само аз:РрР Иначе заплатата ми я знаят- основната, но аз имам и други доходи, които не знаят, но не ме и питат...Май дадох сложно обяснение:)))
цитирай
2. protein - тоест и да се знае пак не се знае :)
19.10.2012 15:23
тоест и да се знае пак не се знае :)
цитирай
3. liliqnaviolet - *****
19.10.2012 15:25
Да ти кажа аз не знам точно колко взима моят мъж, но горе долу съм наясно де … и той не знае точната сума на това което аз получавам, но още в началото / а то беше отдавна / седнахме и си разпределихме разходите / според финансовите си възможности разбира се и това все още се обсъжда, защото възможностите понякога се променят от обстоятелствата /, но и всеки от нас разполага с определена сума с която разполагаме по свое усмотрение …. Разбираш ли, при мен е проблема, че ако единият държи изцяло парите на другият му се налага да иска / да си проси /, все едно ….. а бе така поне на мен ще ми е гадно де …. незнам …. Различни хора, различни виждания по въпроса, но си мисля, че всеки, ако си сложи ръка на сърцето ще си признае, че има така нареченият фонд „ и аз съм човек ”, скътани парички, които да похарчи за себе си или за нещо което сам реши …., а това обикновено са пари за които другият не знае така, че ……… май стигнахме до началото, че хубаво е да се казва истината ама май не цялата :) ;) ….
цитирай
4. анонимен - Да:) Значи не съм само аз:) Винаги ...
19.10.2012 15:32
Да:) Значи не съм само аз:) Винаги имам пари, които никой не знае...но обикновено ги харча за изненади, обичам да правя изненади...купувам разни неща за любими хора:)))
цитирай
5. swan16 - Според мен всичко зависи от парт...
19.10.2012 16:03
Според мен всичко зависи от партньора с който си. Вероятно при някои хора е просто задължително да се укрива, а при други не. Аз нямам проблем да споделям доходите си със съпруга ми както и той неговите с мен. Парите са общи и всеки взима колкото му е нужно. Не ми се налага да давам отчет за какво харча, нито съответно на него. Но смятам, че когато двама души подържат общ дом, домакинство и делят разходи е хубаво да се знае горе-долу с какви пари разполагат и какво могат да си позволят или не. Но пак казвам всичко е до самите хора и отношенията помежду им. Една стабилна връзка за мен се гради на доверие, уважение и обич.
цитирай
6. анонимен - Като не ме питат, няма да се натискам ...
19.10.2012 16:20
Като не ме питат , няма да се натискам и да се отчитам:) Всеки има списък какво има да плаща и си прави сметките.....ако ми трябват пари и нямам, ми дава...и обратното.
цитирай
7. georgealall - Ние си знаем парите до левче....
19.10.2012 16:23
Разбира се ако на баща ми му дадата допълнителни ил на жена му - или пък на мен - всеки от на нас може да ги отчете след седмица или две, но вкъщи семейните разходи са общи и затова и семейните прихоид са общи и се знае точно кой колко може колко трябав да даде. През пет-шест дни се питаем кой-колко пари има в Кеш и в дебитната карта, за да знаем как да си направим сметката.
цитирай
8. анонимен - Като се замисля, аз и да ме питат не ...
19.10.2012 16:38
Като се замисля, аз и да ме питат не знам колко пари имам точно:)
Всичко е наред докато някой от нас не свърши парите...скоро не се е случвало това, но тогава се разискава въпроса, кой ще плати разпределните разходи(нета, тока, парното...) на закъсалия...но проблеми няма де..Ох, каква тема, какво чудо е това..отивам да си броя стотинките, които събирам в една купа( жълти и дребни до 50 ст) и довечера ще дам пълен отчет на всичко което имам:))))
цитирай
9. liliqnaviolet - ****
19.10.2012 16:47
Човекът е преценил, че не съм за доверие да държа всичките пари и затова неговите си ги държи в него ….. шегувам се разбира се … е аз не го приемам така, на всеки се случва нещо непредвидено за което да му се наложи да разполага с някакви средства в себе си особено ако работата му е свързана и с пътувания ….. не става въпрос за доверие или не ……. Просто не смятам, че трябва да давам отчет ….. не крия нищо, а и не питам … общият бюджет си е общ, аз затова казах , че всеки поема своята тежест от разходите на домакинството, но чак пък точен отчет за всяка стотинка …… е мисля, че не бива ….Поне това е моето мнение …… просто …… реплики от сорта … ама ще ми дадеш ли днес 5 лева, че ми трябват за еди какво си ……. малко ми звучи – гадно, нека така да го кажа, но пък имам и друг пример – майка ми държи парите в тяхното семейство, баща ми даже не си знае номера на дебитната карта, ама да ти кажа доста често недоволства по някои въпроси …… не, че не трае това положение амааааааа .. точната дума според мен е „ трае ” … и тук не става въпрос за доверие или не а за себеуважението на човек и това, че му се налага да иска все пак пари които е изкарал с собствен труд …. Не говоря за егоист или някой който пренебрегва другия или семейството си за прищевки или ненужни глупости нали ….. но смятам, че човек трябва сд има известна самостоятелност и свобода да взима решения в една връзка …., но различни хора, различни идеали нали така ……
Май до известна степен мислим еднакво с alllyalllyallly ...... ако не греша
цитирай
10. анонимен - Не грешиш:)) Хубав уикенд на в...
19.10.2012 17:10
Не грешиш:))
Хубав уикенд на всички:))
цитирай
11. анонимен - Весел уикенд на всички!!
19.10.2012 18:09
От всичко написано до тук, най ми допада коментара на swan16. До колкото си спомням моите родители бяха на този принцип и никога не съм чула да се карат за пари.
цитирай
12. protein - естествено, че има общ бюджет все ...
19.10.2012 19:08
естествено, че има общ бюджет все пак се нарича семейство. това което момичето натискаше, че трябва всичките спечелени пари да се събират и после заедно да се управляват. тоест ако единия печели 1000лв другия 10 000лв първия реално ще може да управлява повече пари от колкото изкарва. Нормално е по-печелившия да налива по-голяма част в бюджета (солидарно), но не и на 100%.
цитирай
13. анонимен - анонимен11
19.10.2012 20:20
Какво значение имат процентите, ако и двамата са разумни и всеки по-значителен разход се обсъжда и от двамата. Нали затова са семейство? Ако мъжът е с по-нисък доход от жената, няма ли това да подейства на самочувствието му съвсем незаслужено, а съмнявам се мъж с понижено самочувствие да се хареса и на собствената си жена. Но това е въпрос и на културата във взаимоотношенията между съпрузите.
цитирай
14. анонимен - wmBKmaCNFPoq
05.11.2012 08:47
coTqU3 <a href="http://xhvavfrdcevj.com/">xhvavfrdcevj</a>, [url=http://bjphnliplspp.com/]bjphnliplspp[/url], [link=http://vuqhxpdzmyhe.com/]vuqhxpdzmyhe[/link], http://chbsujbuloji.com/
цитирай
15. анонимен - WGCyjWanrVgHHidYf
05.11.2012 12:45
LKdXBy <a href="http://qwiosrdfiutc.com/">qwiosrdfiutc</a>, [url=http://wiostikklmxe.com/]wiostikklmxe[/url], [link=http://czxmeikjqjfl.com/]czxmeikjqjfl[/link], http://marzfaltdqsh.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: protein
Категория: Други
Прочетен: 136266
Постинги: 36
Коментари: 70
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930